یک نارنجیِ آرام

به رویاهات بیاندیش نارنجی..

یک نارنجیِ آرام

به رویاهات بیاندیش نارنجی..

به عمل عشق بر آید...

این که یه شب و یه لحظه حستون گرفته و یه شعر نوشتین.. این که برا دوستم که براش کادو فرستادم نوشتین خوشا به سعادتتون.. حتی این که بعد از دی اکتیوم سه بار اس دادینو با جوابای خشک و یخ من مواجه شدین.. اینا هیشکدوم برای من نشون عشقتون نیس راستش.. حتی اون فال حافظی که باباتون براتون گرفته بودو دلم لرزید از بیتی که "بچه ترک" داشتو سوا کرده بودین.. حتی اینم.. میدونین چیه؟ به عمل کار برآید.. حتی عشق عاقا جان.. حتی عشق هم به عمله نه به شعر.. شده یکی از فانتزیام که اصن بیاین بهم بگین هی فلانی تو سنگ دلی چون فلان شعرو یخ از کنارش رد شدی.. فلان محبتو بی جواب گذاشتی.. و بعد جوابی که میگیرین ؟ اون یه شب و یه لحظه ای که شما دلتون تنگ شدو شعر نوشتینو من شب آخر مسافرتمون تا نصفه های شب اشک ریختم... اون فال حافظی که توو خونه ی خاله بردم توی فکروخیالو نفهمیدم چی گذشت توو مهمونی.. اون اس ام اس آیی که برام تپش قلب آورد.. همه شون به کنار.. میدونین؟ شما مث اینه که توی چندین روز یک لحظه به یاد من میفتین.. ولی منی که هر روز مسیرایی که رفتینو چک میکنم.. منی که وقتی نمینویسین کجایین نگران میشم.. منی که وقتی توو جاده این هی صلوات میفرستم.. منی که نمیتونم حتی یک بار لایکتون نکنم.. میدونین؟ این شمایین که براتون مهم نیس من کجام.. بله فقط به همین دلیل که لایکم نمیکنین.. نمیشه نگران و به فکر کسی بودو هی چکش نکرد.. نمیشه عاقا جان.. که اگه بشه من اون ابراز محبتای قبلیشو میذارم به حساب یه حس زودگذر.. خب دیگه.. امشب ولی منم تصمیم گرفتم برام مهم نباشه.. حداقل جوری نشون بدم که انگار برام مهم نیس.. حتی اون جایی که نوشتین "گل برای گل" لایک نمیکنم.. میذارید به حساب حساس شدنم؟ مهم نیس از امشب..  میدونید چیه؟ عشقی که عمل توش نباشه وفا نمیخواد...